Arhitektura za znanje in razvoj

  • Urna obremenitev
    • Predavanja
      15
    • Vaje
      15

Predmet obravnava javne stavbe za izobraževanje, vzgojo in raziskovanje,
njihovo vlogo v družbi in prostoru, tako skozi zgodovinsko izkušnjo kot v
luči razpiranja potencialov za prihodnost. Obravnava tematike je
interdisciplinarna, s kritičnim premislekom na osnovi aktualnih širših
družbenih izzivov in ciljev trajnostnega razvoja kot ožje vezanih na področja
vzgoje, izobraževanja in raziskovanja (demografske spremembe,
vseživljenjsko učenje, raznolikost, vključenost, dostopnost, družbena
kohezija, kompetence za 21. stoletje, družba znanja in digitalizacija / IKT,
zdravje in dobro počutje, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, …).
Skozi postopek analize in spekulativnega oblikovanja ter na konkretnih
primerih stavb preizprašuje obstoječe tipološke rešitve in raziskuje
alternative za prihodnost. Pri predmetu bodo predvidoma sodelovali tudi
vabljeni strokovnjaki s področij, povezanih z vzgojo in izobraževanjem ter
predstavniki šol in vrtcev (oz. drugih institucij), katerih stavbe bi v okviru
predmeta podrobneje obravnavali (in si jih predvidoma tudi ogledali).