Oddajanje elektronskih vlog preko študentskega informacijskega sistema (ŠIS)

Študenti lahko preko sistema ŠIS oddajo naslednje vloge za obravnavo na Komisiji za študijske zadeve (KŠZ):

  • vlogo za nadaljevanje študija (po prekinitvi),
  • vlogo za priznanje izpitov,
  • vlogo za zamenjavo izbirnega predmeta,
  • vlogo za podaljšanje statusa,
  • vlogo za prehod v višji letnik (brez izpolnjenih pogojev),
  • vlogo za ponovni vpis v letnik (brez izpolnjenih pogojev),
  • vlogo za prepis iz izrednega na redni študij,
  • vlogo za vzporedni vpis,
  • vloga za uveljavljanje študijske ekskurzije (obštudijska dejavnost),
  • vlogo za pridobitev statusa študenta s posebnim statusom,
  • vlogo za komisijsko opravljanje izpita (4. in 5. opravljanje izpita),
  • vloge vezane na zaključna dela,
  • vloga za izredni pregled in zagovor ZD v septembru (samo EMŠA),
  • ostale vloge.

Postopek oddaje

Vnos in oddaja študentskih vlog in prilog poteka izključno elektronsko v študentskem informacijskem sistemu ŠIS (zavihek Prošnje), ki omogoča spremljanje različnih faz reševanja vloge in vpogled v sklep o dokončni rešitvi prošnje.

KŠZ bo obravnavala samo vloge, ki bodo oddane v ŠIS-u. V kolikor bo oddana vloga nepopolna, bo študent pozvan k dopolnitvi. Vloge, ki bodo oddane po roku, ki je predviden za oddajo, bodo obravnavane na naslednji seji.

Postopek oddaje vloge v študentskem informacijskem sistemu ŠIS

Kontakt: Danijela Šinkovec, danijela.sinkovec@fa.uni-lj.si, 01/200 07 80, Referat za študentske zadeve

Mojca Rozman, mojca.rozman@fa.uni-lj.si

Vnosi in oddaje študentskih vlog/pritožb potekajo IZKLJUČNO v študentskem informacijskem sistemu ŠIS, ki omogoča spremljanje različnih faz reševanja prošenj in vpogled v sklep o dokončni rešitvi prošnje.

V ŠIS-u lahko študenti spremljajo, v kateri fazi reševanja je njihova vloga in imajo tudi vpogled v sklep o rešitvi njihove vloge, ko je postopek zaključen.

Postopek oddaje vloge v študentskem informacijskem sistemu ŠIS:

V levem meniju izberete zavihek VLOGE.

Levo od teksta Vnos prošnje kliknite na gumb z dvema puščicama ˂˂. S tem odprete obrazec. Na vrhu so najprej navedeni vaši podatki. Spodaj izberete Tip prošnje in Vzrok ter dopišete utemeljitev in navedete priloge, ki jih boste dodali prošnji. Obrazec izpolnite do konca.

S klikom na gumb Oddaj in natisni prošnjo se vloga posreduje v VIS. Referat po prejemu elektronske vloge potrdi prejem vloge z vnosom datuma prejema. Preden prošnjo oddate, jo lahko popravite ali dopolnite s klikom na dve puščici ˂˂ levo od gumba Urejanje prošnje ali pritožbe in potem besedo Izberi. Ko referat potrdi prejem prošnje, spreminjanje vsebine v ŠIS-u ni več možno.

Prošnji obvezno priložite dokazila, ki so zahtevana za posamezno prošnjo in ste jih navedli v vlogi (npr. zdravniško potrdilo, potrdilo CSD, potrdilo o starševstvu ipd.).

Opozorilo: Strežnik ima varnostno časovno omejitev, zato lahko po določenem času zavrne vnos. Da bi se izognili težavam vam svetujemo, da si utemeljitev prošnje vnaprej pripravite v tekstovnem dokumentu in nato besedilo prekopirate (prilepite) v ustrezno polje dokumenta (prošnje) v VIS-u.

 Posamezne faze reševanja prošnje lahko vidite v ŠIS-u v meniju Pregled prošenj, rubrika STATUS. Stanje prošnje se spreminja po naslednjih korakih:

  1. Predlagan – prošnjo ste vnesli, referat je še ni prejel.
  2. Sprejet – referat je prošnjo sprejel in čaka na obravnavo. V primeru morebitnih pomanjkljivosti pri oddaji prošnje boste v polju Opombe o tem obveščeni
  3. Zaključen – prošnja je bila obravnavana, sprejet je bil sklep.

Z izbiro besede Izberi pred vrstico se vam izpiše datum obravnave in sprejeti sklep.

Morebitne pritožbe lahko študenti oddajo v roku 8 delovnih dni oz. v skladu z aktualnim  študijskim koledarjem.

Študijska pravila in pravilniki

Vloge vezane na zaključna dela

Odobritev teme zaključnega dela SLO/ANG

Vlogo za odobritev teme ZD je potrebno oddati v dveh korakih:

  1. KORAK: v zavihku Zaključek študija je potrebno izpolniti Prijavo teme  in
  2. KORAK: v zavihku Prošnje/Vloge vezane na zaključna dela oddati izpolnjen in podpisan obrazeC Vloga za odbobritev teme ZD:

Podaljšanje veljavnosti teme zaključnega dela

Odobritev spremembe ali dopolnitve teme zaključnega dela

Predhodna odobritev teme zaključnega dela

Vloga za pregled in zagovor zaključnega dela

VLOGO ZA PREGLED IN ZAGOVOR ZAKLJUČNEGA DELA študent NE ODDA V ŠIS, temveč jo pošlje Katji Knez na e-naslov katja.knez@fa.uni-lj.si v rokih, ki so objavljeni v študijskem koledarju za tekoče študijsko leto.

Vloga za ponovni vpis v letnik (brez izpolnjenih pogojev)

125. člen statuta UL:

Študent, ki ni opravil vseh obveznosti, določenih s študijskim programom za vpis v višji letnik, lahko ponavlja letnik v skladu z zakonom, če je izpolnil pogoje za ponavljanje, predpisane s študijskim programom.

Pogoji za ponavljanje letnika in razlogi za oljšave:

Vlogo za ponovni vpis v letnik (brez izpolnjenih pogojev) izpolnite v VIS-u in priložite ustrezna dokazila. Roki za oddajo vlog / pritožb so objavljeni v študijskem koledarju UL FA za tekoče študijsko leto in spletni strani Komisije za študijske zadeve.

Vloga za vpis v višji letnik brez izpolnjenih pogojev

125. člen statuta UL:
Študent, ki ni opravil vseh obveznosti, določenih s študijskim programom za vpis v višji letnik, lahko ponavlja letnik v skladu z zakonom, če je izpolnil pogoje za ponavljanje, predpisane s študijskim programom.
Izjemoma lahko študent zaprosi za vpis v višji letnik, če ima opravljene obvezne vsebine v skladu s študijskim programom in minimalni obseg kreditnih točk tekočega letnika ter ima izkazane upravičene razloge. Minimalni obseg kreditnih točk določa pravilnik članice in ne sme biti manjši od 40 kreditnih točk. Upravičeni razlogi so, npr.: starševstvo, daljša bolezen študenta, izjemnedružinske in socialne okoliščine, priznan status osebe s posebnimi potrebami, aktivno sodelovanje
na vrhunskih strokovnih, kulturnih in športnih prireditvah ter aktivno sodelovanje v organih univerze.

Razlogi za olajšave:

  • zjemne družinske in socialne okoliščine (potrdilo Centra za socialno delo)
  • daljša bolezen (potrdilo specialistične ambulante s časovno opredelitvijo odsotnosti) ali priznan stazus osebe s posebni potrebami (sklep KŠZ FA) COVID šteje samo v primeru, če študent z zdravniškim potrdilom izkaže težji potek bolezni COVID-19 ali prebolevanje t.i. dolgega COVID-a.
  • starševstvo (kopija rojstnega lista otroka)
  • status vrhunskega športnika (potrdilo o doseženem statusu – olimpijski, mednarodni, perspektivni, državni, mladinski razred
  • aktivno sodelovanje na vrhunskih športnih, kulturnih, strokovnih prireditvah; v organih univerze
    Študentsko delo se samo po sebi ne smatra kot aktivno sodelovanje na vrhunskih strokovnih prireditvah.

Zadnja, 11. seja Komisije za študijske zadeve  v tem študijskem letu, bo v sredo, 13.9.2023.

Rok za oddajo vlog je 11.9.2023.

Komisija bo na zadnji seji obravnavala v ŠIS-u oddane vloge za vpis v višji letnik in ponovni vpis brez izpolnjenih pogojev, vloge za podaljšanje statusa,..

Priložiti je potrebno ustrezna dokazila (pdf).

Pogoji za napredovanje v višji letnik in razlogi za olajšave:

Enoviti magistrski študijski program druge stopnje Arhitektura
Univerzitetni študijski program prve stopnje Urbanizem
Magistrski študijski program druge stopnje Urbanizem