Komisija za študijske zadeve
Komisija za študijske zadeve obravnava in sklepa o vprašanjih, za katera je pristojna, na rednih enomesečnih sejah oziroma na dopisnih sejah po elektronski pošti.
Člani
Strokovni sodelavec
Strokovni delavec UL FA, zadolžen za delo Komisije za študijske zadeve
Naloge komisije
- Obravnava študijske in študentske zadeve s področja študija prve in druge stopnje.
- Odloča o prošnjah študentov za peto opravljanje izpita.
- Izvaja dolgoročne naloge v razvijanju študijskih programov fakultete in tehnologije študija na študiju prve in druge stopnje (redni študij, izredni študij).
- Pripravlja predloge novih študijskih programov študija prve in druge stopnje in predloge za spremembo in dopolnitev obstoječih.
- Senatu fakultete predlaga razpis za vpis na študijske programe prve in druge stopnje ter pripravi predloge o omejitvi vpisa.
- Pripravlja analize učinkovitosti študija ter predloge in ukrepe za učinkovitejši in sodobnejši študij na fakulteti.
- Spremlja in daje pobude za izboljševanje pedagoškega dela.
- Nadzira izvajanje organiziranega študijskega dela, obravnava študijse uspehe in skrbi za nemoteno izvedbo urnikov.
- Senatu fakultete predlaga pravila študija prve in druge stopnje o študijskem redu, zaključnih delih, vzporednem študiju, prehodih med programi, hitrejšem napredovanju študentov in drugo.
- Usmerja, vodi in nadzoruje praktično izobraževanje študentov.
- Pripravi merila in kriterije za nagrade in priznanja študentom fakultete.
- Predlaga senatu kandidate za nagrade in priznanja s pedagoškega področja.
Oddaja vlog
Komisiji za študijske zadeve se vloge oddaja preko študentskega informacijskega sistema (ŠIS). Oddana vloga bo obravnavana po koledarju sej.
Kontaktni osebi za morebitna dodatna vprašanja: andreja.anzin@fa.uni-lj.si in mojca.rozman@fa.uni-lj.si
Koledar sej
Oktober
November
December
Januar
Februar
Marec
April
Maj
Junij
Avgust
September
Pritožbe na sklepe zadnje seje KŠZ
Sprejem pritožb na sklepe: (skrajni rok za pritožbo bo viden v ŠIS-u študenta na koncu vloge)
Obravnava pritožb:
Obveščanje o sklepih na pritožbe:
Zadnji dan vpisa na 1. in 2. stopnji:
Obvestilo o prilagojenem opravljanju študijskih obveznosti zaradi poplav
Študente obveščamo, da je Senat Univerze v Ljubljani na 11. korespondenčni seji, ki je trajala od 22. 8. 2023 do 24. 8. 2023, na podlagi Statuta Univerze v Ljubljani (Ur. l. RS, št. 4/2017 s spremembami in dopolnitvami), sprejel naslednje sklepe:
SKLEP št. 1:
Senat UL poziva članice, da obvestijo študente in študentke o možnosti oddaje prošenj zaradi izjemnih razmer, med katere sodijo za š. l. 2023/2024 tudi poplave, plazovi in odpravljanje njihovih posledic. Študenti lahko na tej podlagi uveljavljajo možnost za:
– ponavljanje letnika
– podaljšanje statusa iz naslova izrednih razmer (poplave) na podlagi 126. člena Statuta UL
– napredovanje v višji letnik na podlagi 125. člena Statuta UL
– podaljšanje roka za vpis iz upravičenih razlogov do 30.10.2023.
Obravnava prošenj in ustreznosti dokazil (stalno/začasno bivališče študenta na prizadetih območjih, posnetki, vloge za povračilo škode…) so v pristojnosti članice.
SKLEP št. 2:
V študijskem koledarju UL za študijsko leto 2022/2023 se lahko podaljša jesensko izpitno obdobje. Članice UL lahko razpišejo dodatne izpitne roke do 15. 10. 2023 za vse študente in študentke, ki so bili prizadeti v zadnjih poplavah, in bodo za dodatni rok/e zaprosili pri izvajalcu učne enote.
SKLEP št. 3:
Vpis v študijsko leto 2023/2024 se iz naslova izrednih razmer zaradi poplav in odprave njihovih posledic lahko podaljša do 30. 10. 2023 za prizadete študente in študentke.
SKLEP št. 4:
Senat UL poziva članice, da lahko za š. l. 2023/2024 izjemoma znižajo pogoje za napredovanje v višje letnike v š. l. 2023/2024 ne glede na to, kaj je potrjeno v vsakem akreditiranem programu, vendar tako, da znaša pogoj najmanj 40 KT ECTS (125. člen Statuta UL). Pogoj bo veljal samo v primeru sprejetja določbe v interventnem zakonu in za študente, ki bodo v tem zakonu navedeni. Članice lahko sklep o tem sprejmejo na svojih senatih in obvestijo Senat UL na enaslov rektorat@uni-lj.si in sprememb ne vlagajo v EŠP, sklep pa bo veljal samo v primeru, če bo sprejet interventni zakon z navedeno določbo. Senat UL o tem obvesti NAKVIS. Pri interdisciplinarnih programih druge stopnje, potrdi članica koordinatorica, pri doktorskih interdisciplinarnih programih pa sklep sprejmejo vse sodelujoče članice.
SKLEP št. 5:
Na podlagi prošnje študentk in študentov, ki so bili kakorkoli prizadeti v zadnjih poplavah, in ugotovljenih upravičenih razlogov, se tem študentom in študentkam podaljša status v študijskem letu 2023/2024, ne glede na to, ali so pravico do podaljšanja statusa že izkoristili, če bo to sprejeto z interventnim zakonom. Če to z interventnim zakonom ne bo omogočeno, podaljšanje statusa za študente in študentke, ki so to možnost že izkoristili, ne bo mogoče.