Otroški vrt : idejna zasnova vrtca in mestnega parka v Šentjurju
Karin Pušnik
-
Mentor
-
Asistent
-
Študijski programiEnoviti magistrski študijski program druge stopnje Arhitektura (EMŠA)
-
Študijsko leto2023/24
Poleg lokalne problematike – dotrajanosti zgradbe vrtca v centru mesta Šentjur, naloga obravnava tudi širše vprašanje pomena prostora, namenjenega najmlajšim, tako grajenega, kot tudi naravnega. Preko študij značilnosti uporabnikov, širše in ožje lokacije ter referenčnih primerov, je cilj zaključnega dela zasnovati projekt, ki opozarja na potenciale kvalitetnih prostorov v predšolskem vzgojno-izobraževalnem procesu.
Teoretični del definira in pojasni odnose med obravnavanim programom – otroškim vrtcem, njegovimi uporabniki in prostorom, v katerega je vrtec umeščen – mestnim parkom z okolico, ki ga obdaja. Naloga razume naravo kot ničelno točko, iz katere izhajamo, ter njen vpliv na otrokov razvoj – telesni, miselni, čustveni in osebnostni. Projektni del izhaja iz izsledkov raziskav in pri arhitekturni zasnovi upošteva tako prostorske potrebe otrok in programa vrtca kot tudi obstoječe tkivo mesta Šentjur, na katerega stavba vrtca odgovarja, hkrati pa mimoidoče nagovarja in izobražuje o pomenu kvalitetnega in zdravega okolja za optimalen razvoj človeka in ohranjanje biosfere.